Sukcesy, które osiąga człowiek w każdej dziedzinie życia, w dużej mierze zależą od umiejętności komunikowania się. Dopóki inni dzielą nasze poglądy lub myślą podobnie do nas, komunikacja wzajemna wydaje się procesem względnie łatwym. Jeśli jednak podejście drugiej strony jest odmienne, wówczas sukces będzie zależał od tego, jakim poziomem wiedzy z zakresu komunikacji dysponujemy. Komunikacja to skomplikowany i złożony proces. Wymaga świadomej kontroli tego, coi jak przekazujemy oraz sprawdzania, jak nasz komunikat rozumie odbiorca.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- przedstawicieli handlowych, sprzedawców, personelu w firmie, telemarketerów, trenerów
- wszystkich osób poszukujących lepszych sposobów komunikacji i kontaktu, które pragną poznać tajniki procesu komunikacji po to, by
skutecznie przekazywać informacje, pracować w zespołach i prowadzić rozmowy.
Celem szkolenia z Komunikacji w biznesie jest:
- rozwój umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej
- doskonalenie umiejętności rozumienia innych i wyrażania siebie
- uwrażliwienie na komunikację niewerbalną
- wzrost pewności siebie w obszarze kontaktów międzyludzkich
- nabycie postawy asertywnej w biznesie
Korzyści dla firmy:
- poznanie poprawnego modelu komunikacji
- znaczna poprawa jakości komunikacji pomiędzy pracownikiem a klientem
- umiejętność zastosowania pytań otwartych, zamkniętych, parafrazy,itp.
- nauczenie się asertywnych zachowań w komunikacji
- poznanie znaczenia mowy ciała w komunikowaniu się z ludźmi
Adeeszkolenia
Mikołów ul. Rynek 1
e:
t: